Реалізація ідей методу проектів у системі післядипломної педагогічної освіти

Використання комп'ютерної техніки в освіті, безперечно, пов'язане з тим, що сучасний комп'ютер являє собою ефективний засіб оптимізації умов розумової праці. Р. Вільямс і К. Маклі у статті "Комп'ютери в школі" пишуть: "Є одна особливість комп'ютера, що розкривається при використанні його як пристрою для навчання інших, і як помічника в придбанні знань, це його бездушність. Машина може "дружелюбно" спілкуватися з користувачем і в якісь моменти "підтримувати" його, однак вона ніколи не виявить ознак дратівливості і не дасть відчути, що їй стало нудно. У цьому змісті застосування комп'ютерів є, можливо, найбільш корисним при індивідуалізації визначених аспектів викладання".

Перспективи використання веб-технологій для створення інноваційного середовища регіону

Cучасне суспільство, як суспільство інтеграції знань, вимагає від особистості спрямувати свої зусилля на пошук інноваційних та альтернативних підходів, на використання колективної діяльності, на фахову та психологічну активність. Усе це неможливо здійснити без систематичного і ефективного навчання протягом усього життя. Для педагогів як представників суспільства, які покликані навчати та виховувати підростаюче покоління, процес самоосвіти є необхідною складовою професійної діяльності.

Готовність учителя до формування в учнів умінь і навичок самоосвітньої діяльності

Формування самостійності учня - одна з головних проблем навчання та научіння, а самоосвітня діяльність учня визнається "верхів­кою його розвитку як суб'єкта навчально-пізнавальної діяльності" [2, с.202]. Вона супроводжує і навчальну діяльність за участю вчителя, і самостійну роботу, хоч не є їм тотожною.

Методичні аспекти формування мовної та мовленнєвої компетентностей школярів у процесі вивчення складносурядного речення

У статті визначено методичні питання формування мовно-мовленнєвих компетентностей учнів дев'ятого класу у процесі вивчення складносурядного речення. Окреслюються завдання лінгвістичного аналізу тексту та ігрові технології на уроках української мови.

23 листопада виповнюється 400 років Ужгородській гімназії

knyga-pro-gimnaziu1

knyga-pro-gimnaziu-knygaУ Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася презентація монографії «Історія Ужгородської гімназії (1613-2013)». Авторами даного дослідження є Химинець Василь Васильович, професор кафедри менеджменту та інноваційного розвитку освіти ЗІППО та Басараб Михайло Михайлович, заступник директора з науково-дослідної та міжнародної діяльності ЗІППО.

«Культура добросусідства» завітала на Закарпаття

11 жовтня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася презентація освітнього проекту «Культура добросусідства». Гостями заходу були Маргарита Анатоліївна Араджионі, кандидат історичних наук, старший науковий співробітник Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України (Кримська філія), Інформаційно-дослідницький центр «Інтеграція і розвиток» та старший викладач кафедри управління освіти Кримського Республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Сімферополь). Приїзд кримчан і проведення презентації стало можливим завдяки підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Олександр Духнович – освітянин, вчений, громадський діяч

Подаємо тези доповідей VІІ обласної науково-практичної конференції «Олександр Духнович – освітянин, вчений, громадський діяч», що відбулася в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти 20 березня 2013 року.

Завантажити доповіді

Наукова робота Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти

19 листопада відбулося засідання вченої ради Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, де головним питанням розглядалася науково-дослідна та науково-методична робота підрозділів інституту 2012 року та її вплив на впровадження та вдосконалення інноваційних технологій у навчально-виховний процес.