"Дошкільна освіта завтра і сьогодні – погляд у майбутнє"

На нараді розглядалися питання організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2021/2022 н.р. Романчак Ольга Олександрівна,методист з дошкільної освіти кабінету методики дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти презентувала „Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2021/2022 н.р.” (Завантажити ТУТ)
Про створення розвивального середовища в закладі дошкільної освіти як умову розвитку та саморозвитку дошкільника інформувала Майор Надія Симонівна (Завантажити ТУТ)
Акцентувала увагу на змінах в нормативно-правовому забезпеченні організації інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами Воротинцева Олена Олександрівна, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Про сучасні підходи в управлінській діяльність керівника закладу дошкільної освіти, йшлося у виступі Петрів А.Б. Увага учасників акцентувалася на створенні необхідних умов для оптимального функціонування та розвитку закладу, організації харчування дітей дошкільного віку та забезпечення якості дошкільної освіти.
У рамках наради було організовано круглий стіл „Створення системи забезпечення якості дошкільної освіти”.
Керівників зорієнтовано на ключові завданнями дошкільної галузі на найближчий період:
- Ухвалення нової редакції Закону України „Про дошкільну освіту” та його імплементація;
- Розширення мережі закладів дошкільної освіти в територіальних громадах, у тому числі державно-приватних зокрема, за рахунок державно-приватного партнерства.
- Створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища.
- Створення системи забезпечення якості дошкільної освіти.
- Затвердження професійних стандартів „Вихователь закладу дошкільної освіти”, „Керівник (директор) закладу дошкільної освіти” та їх імплементація.
- Запровадження автоматизованої системи організації та управління у сфері дошкільної освіти.