Забезпечення якості дошкільної освіти: завдання та перспективи розвитку в 2022/2023 н.р.

doskilla1

25 серпня відбулася інструктивно-методична онлайн-нарада „Забезпечення якості дошкільної освіти: завдання та перспективи розвитку в 2022/2023 н.р." за участі консультантів центрів професійного розвитку педагогів, директорів, вихователі-методистів, педагогів закладів дошкільної освіти Закарпатської області.


Методичний захід організовано й проведено Ольгою Романчак та Надією Майор – методистами кабінету методики дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Обговорювалися питання, які розглядалися під час роботи локації працівників дошкільної освіти „Дошкільна освіта під крилами захисту" в рамках Міжнародної-серпневої педагогічної науково-практичної конференції „Освіта, освітяни — незламні у війні":
• Пріоритетні напрями діяльності закладів дошкільної освіти в 2022/2023 н.р.
• Питання організаційних аспектів діяльності ЗДО в умовах воєнного стану
• Щодо підготовки закладу освіти до нового навчального року та опалювального сезону з питань цивільного захисту, охорони праці та безпеки життєдіяльності
• Створення безпечних умов організації освітнього процесу
• Особливості організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2022/2023 н.р.:
- створення сучасного універсального дизайну освітнього простору;
- застосування сучасних технологій, освітніх програм, додаткових освітніх послуг, предметно-ігрового обладнання;
- забезпечення блочно-тематичного планування освітнього процесу з використанням інтегрованого підходу;
- щодо формування у педагогів відповідних ключових компетентностей: особистісної мобільності, оперативності, креативності у виборі форм та методів роботи залежно від ситуативних освітніх завдань, які затверджено у професійних стандартах вихователя закладу дошкільної освіти;
- формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку.
• Реалізація освітнього процесу в ЗДО з використанням дистанційної форми здобуття освіти, робота з батьками
• Психологічний супровід в умовах війни
Акцентовано увагу про зміни в нормативно-правовому забезпеченні організації інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами
• Щодо атестації педагогічних працівників без відповідної освіти
• Питання співпраці Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, центрів професійного розвитку педагогічних працівників об'єднаних громад з колективами закладів дошкільної освіти.
Учасникам заходу презентовано алгоритм використання хмарних сервісів, Інтернет платформ, матеріалів, розміщених на сайтах МОН та Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, для використання в роботі педагогічними працівниками закладів дошкільної освіти.

 

doskilla1

doskilla1

doskilla1