Нові програми – нові підручники
Відповідно до розробленого плану заходів щодо впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти в Закарпатській області, з метою координації роботи регіональних (районних та міських) методичних служб, надання науково-методичної допомоги методистам, вчителям початкових класів щодо реалізації змісту освітніх галузей Державного стандарту та організації навчально-виховного процесу в 1-2 класах проведено інструктивно-методичні наради з участю авторів підручників для вчителів: Буквар (М.Д.Захарійчук), математики (Г.П.Лишенко), природознавства (І.В.Грущинська) та методистів.
Серед нагальних питань на нарадах було:
проаналізовано загальний стан переходу на новий Державний стандарт початкової загальної освіти відповідно вимог нових програм та підручників;
обговорено проект «Вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів».
Вчителі 1-х класів поділилися думками з учителями 4-х класів, які працюватимуть з шестилітками в 2013/2014 н.р. щодо роботи за новими програмами та підручниками.
Визнано, що Міністерством освіти і науки України проведено відповідну роботу щодо впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти, а саме: розроблено нормативну базу, видрукувано й завезено вчасно всі підручники.
Органами управління освітою спільно з місцевими органами виконавчої влади вжито низку заходів щодо забезпечення належних умов організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах. Але результати дають підстави стверджувати, що найближчим часом потрібно усунути недоліки як в організації навчально-виховного процесу, так і в підготовці вчителів початкових класів.
Актуальними для вирішення залишаються питання викладання іноземної мови з 1 класу, курсу «Сходинки до інформатики» в 2 класах та проведення спільних заходів школи і ДНЗ з реалізації наступності в пріоритетних напрямках впровадження оновленого Базового компонента дошкільної освіти, програми «Впевнений старт».
Відрадно, що всі другокласники будуть забезпечені новими підручниками.