Триває навчання педагогічних працівників

gnat-nus1

Учительство України  ̶  це ті, хто тримає сьогодні освітній фронт. Надважливим викликом є забезпечення якісного навчання українських учнів/учениць, бо від цього залежить майбутнє нашої держави.
Окремої уваги потребує впровадження реформи Нової української школи в закладах загальної середньої освіти, особливо в Закарпатті, яке надає прихисток сім'ям з окупованих територій та забезпечує доступ до належної освіти їхнім дітям.
Тож Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти продовжує навчання за 30-годинною програмою педагогічних працівників закладів освіти краю, які викладатимуть в умовах НУШ у 2022/2023 н.р.


Минулого тижня, з 29 серпня по 02 вересня, навчання проходили вчителі зарубіжної літератури, завданнями яких є прилучення учнів до найкращих здобутків класичної й сучасної художньої літератури різних країн і народів, формування компетентних, творчих читачів.
Під час онлайн-навчання слухачі курсів розглянули найважливіші державні документи, згідно з якими організовуватимуть свою педагогічну діяльність, зокрема ознайомилися з „Дорожньою картою вчителя мовно-літературної галузі", обговорили модельні навчальні програми та отримали цінні поради щодо створення власних навчальних програм та календарно-тематичних планувань для 5 класів.
Окрім цього, учителі зарубіжної літератури відвідали значну кількість теоретичних та практичних онлайн-занять, де розглянули методи розвитку критичного та латерального мислення, ознайомилися з сучасними освітніми онлайн-платформами та інструментами, які допоможуть як під час очного, так і дистанційного чи змішаного навчання, звернули увагу на нові й цікаві прийоми актуалізації пізнавальної діяльності та рефлексії. Окремо говорили про візуалізацію на уроках зарубіжної літератури, оскільки ці знання в підсумку вчителі демонстрували під час захисту освітніх проєктів, а саме створювали меми за програмовими творами 5 класу, які б заохочували учнів/учениць до їх прочитання.
Також приділили увагу питанню організації інклюзивного навчання в закладах середньої освіти, де розбирали понятійно-категорійний апарат та спілкувалися на тему адаптації учнів із числа внутрішньо переміщених осіб до навчання в новому освітньому середовищі.
Завершилося навчання обміном побажаннями на новий навчальний рік і вірою у перемогу.
Тримаємо освітній фронт разом!

Тетяна Гнаткович

gnat-nus1

gnat-nus1

gnat-nus1