Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з іноземних мов
Наприкінці травня делегація освітян Закарпатської області, до складу якої входили: Іванна Буксар, Олеся Рацюк, Мар’яна Тріфан – методисти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти,взяла участь у Всеукраїнському семінарі методистів іноземних мов обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти з теми „Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з іноземних мов: методологія, виклики, перспективи”, який відбувся у місті Тернопіль.
Захід організовано та проведено за ініціативи Міністерства освіти і науки України з метою визначення викликів та перспектив запровадження формувального оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів.
Вітальне слово до учасників заходу пролунало з уст головного спеціаліста департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Оксани Коваленко, яка наголосила на особливостях змісту та шляхах реформування іншомовної освіти в Україні.
У ході семінару учасники обговорили методичні рекомендації з викладання іноземних мов у 2019/2020 навчальному році, окреслили аспекти роботи на новий навчальний рік, проаналізували результати Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019” у номінації „Французька мова” та ознайомилися з такими питаннями:
міжнародний досвід упровадження навчальних досягнень учнів;
формувальні стратегії „Knowledge Board” в оцінюванні навчальних досягнень учнів у сучасному освітньому контексті;
шляхи реалізації формувального оцінювання за допомогою використання лепбуків.
Протягом другого дня роботи семінару методисти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти взяли участь у панельній дискусії щодо викликів на шляху запровадження формувального оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів у контексті реалізації завдань Нової української школи.