Тематика випускних робіт для вчителів біології

  1. Домашня робота як форма організації навчальної діяльності учнів.
  2. Використання дидактичних ігор – шлях до підвищення ефективності уроків біології.
  3. Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків у процесі вивчення біології.
  4. Активізація навчання біології в старших класах шляхом реалізації принципів та ідей педагогіки співробітництва.
  5. Методика проведення позакласних занять з біології в старших класах.
  6. Науково-методичні підходи до підготовки завдань для обліку і контролю знань з біології.
  7. Шляхи підвищення ефективності навчання біології.
  8. Методика проведення нестандартних занять з біології.
  9. Використання елементів проблемного навчання в процесі викладання біології.
  10. Здійснення індивідуального підходу в роботі з учнями в процесі навчання біології.
  11. Урок біології в умовах демократизації і гуманізації школи.
  12. Творча робота учнів старших класів на заняттях з біології.
  13. Роль наочності та технічних засобів навчання на заняттях з біології.
  14. Обладнання кабінету та використання його для формування знань з біології.
  15. Формування в учнів умінь і навичок самостійної роботи в процесі навчання біології.
  16. Використання елементів розвивального навчання на уроках біології.
  17. Здійснення індивідуального підходу в роботі з учнями в процесі навчання біології.
  18. Методика контролю навчальних досягнень учнів з біології.
  19. Методика лекційно-семінарських занять з біології.
  20. Форми позакласної роботи з біології.
  21. Екологічна освіта учнів у процесі навчання біології.
  22. Науково-методичні підходи до підготовки завдань для обліку і контролю знань з біології.
  23. Форми узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок учнів у процесі вивчення біології.
  24. Застосування тренувальних вправ у процесі формування вмінь та навичок учнів на уроках біології.
  25. Організація пошуково-дослідницької роботи з обдарованими дітьми в процесі вивчення біології.
  26. Самостійна пізнавальна діяльність учнів – основа інтенсифікації уроку біології.
  27. Формування наукового світогляду на заняттях з біології.
  28. Форми роботи з підручником у процесі засвоєння навчального матеріалу.
  29. Нові підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів з біології.
  30. Інтеграція у навчанні біології.
  31. Розвиток інтересу до вивчення біології у школі.
  32. Пошукові завдання випереджувального характеру в навчальному процесі на уроках біології.
  33. Розвиток пізнавальної активності учнів на заняттях біології.
  34. Індивідуально-диференційоване навчання на заняттях біології та його роль у розвитку пізнавальної діяльності учнів.
  35. Роль інноваційних форм роботи в розвитку творчих здібностей учнів при вивченні біології.
  36. Обладнання кабінету біології та використання його для формування навчальних досягнень з біології.
  37. Практика формування здорового способу життя в процесі вивчення біології.
  38. Екологічне виховання під час уроків-екскурсій у процесі вивчення біології.