Тематика випускних робіт для вчителів біології
-
Домашня робота як форма організації навчальної діяльності учнів.
- Використання дидактичних ігор – шлях до підвищення ефективності уроків біології.
- Шляхи реалізації міжпредметних зв’язків у процесі вивчення біології.
- Активізація навчання біології в старших класах шляхом реалізації принципів та ідей педагогіки співробітництва.
- Методика проведення позакласних занять з біології в старших класах.
- Науково-методичні підходи до підготовки завдань для обліку і контролю знань з біології.
- Шляхи підвищення ефективності навчання біології.
- Методика проведення нестандартних занять з біології.
- Використання елементів проблемного навчання в процесі викладання біології.
- Здійснення індивідуального підходу в роботі з учнями в процесі навчання біології.
- Урок біології в умовах демократизації і гуманізації школи.
- Творча робота учнів старших класів на заняттях з біології.
- Роль наочності та технічних засобів навчання на заняттях з біології.
- Обладнання кабінету та використання його для формування знань з біології.
- Формування в учнів умінь і навичок самостійної роботи в процесі навчання біології.
- Використання елементів розвивального навчання на уроках біології.
- Здійснення індивідуального підходу в роботі з учнями в процесі навчання біології.
- Методика контролю навчальних досягнень учнів з біології.
- Методика лекційно-семінарських занять з біології.
- Форми позакласної роботи з біології.
- Екологічна освіта учнів у процесі навчання біології.
- Науково-методичні підходи до підготовки завдань для обліку і контролю знань з біології.
- Форми узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок учнів у процесі вивчення біології.
- Застосування тренувальних вправ у процесі формування вмінь та навичок учнів на уроках біології.
- Організація пошуково-дослідницької роботи з обдарованими дітьми в процесі вивчення біології.
- Самостійна пізнавальна діяльність учнів – основа інтенсифікації уроку біології.
- Формування наукового світогляду на заняттях з біології.
- Форми роботи з підручником у процесі засвоєння навчального матеріалу.
- Нові підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів з біології.
- Інтеграція у навчанні біології.
- Розвиток інтересу до вивчення біології у школі.
- Пошукові завдання випереджувального характеру в навчальному процесі на уроках біології.
- Розвиток пізнавальної активності учнів на заняттях біології.
- Індивідуально-диференційоване навчання на заняттях біології та його роль у розвитку пізнавальної діяльності учнів.
- Роль інноваційних форм роботи в розвитку творчих здібностей учнів при вивченні біології.
- Обладнання кабінету біології та використання його для формування навчальних досягнень з біології.
- Практика формування здорового способу життя в процесі вивчення біології.
- Екологічне виховання під час уроків-екскурсій у процесі вивчення біології.