Математика
Науково-практична конференція
На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася науково-практична конференція вчителів природничо-математичного циклу «Інформаційно-комп’ютерна компетентність педагога як основа застосування інформаційних технологій на уроках природничо-математичних дисциплін» Організаторами проведення даної конференції виступили кафедра педагогіки, психології і теорії управління освітою, кафедра методики викладання природничо-математичних дисциплін, кабінет природничо-математичних дисциплін, основ економічних знань та екології.
ІІІ етап 52-ї Всеукраїнської учнівської олімпіади юних математиків
22 та 29 січня 2012 року відповідно відбулися перший і другий тури ІІІ етапу 52-ї Всеукраїнської учнівської олімпіади юних математиків за матеріалами, наданими Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. Пропонуємо завдання та розв’язання і вказівки до них. Завдання були розроблені за трьома рівнями складності: високий, достаній та середній (відповідні рівні були рекомендовані регіонам в залежності від їхніх рейтингів участі у Всеукраїнських математичних олімпіадах попередніх років). Учні Закарпатської області змагалися за середнім рівнем складності.
завантажити файли:
Застосування інтерактивних методів викладання і нестандартних форм проведення занять з предметів природничо-математичного циклу
На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти 14 лютого відбулася науково-практична конференція вчителів природничо-математичного циклу на тему «Застосування інтерактивних методів викладання і нестандартних форм проведення занять з предметів природничо-математичного циклу».
ІІІ етап 51-ї Всеукраїнської учнівської олімпіади юних математиків
Завантажити файл (rar, 1.16 Mb)
Матеріали Галини Бендаревської
Методичні розробки
Юрик Ганна Федорівна Формування творчих здібностей школярів шляхом застосування дослідницького методу на уроках математики (заархівований .doc-файл 204.5 Kb)
Тимчук Лучіка Василівна Аналогії у шкільному курсі математики (заархівований .doc-файл 133.6 Kb)
Тарцій Олександр Олександрович Особливості методики вивчення, побудови і перетворення графіків функцій та рівнянь (заархівований .doc-файл 211.3 Kb)
Фрішніч Світлана Петрівна Особливості застосування аналогій у викладанні математики (заархівований .doc-файл 213.3 Kb)