Тематика випускних робіт для слухачів курсів “Основи здоров’я”
- Запровадження в навчально-виховному процесі інтенсивних методів виховання.
- Використання методу проектів на уроках основ здоров’я.
- Формування життєвих компетентностей на уроках основ здоров’я.
- Вплив на здоров’я підлітків тютюнового диму, алкоголю, наркотичних і токсичних речовин.
- Особливості вивчення правил пожежної безпеки на уроках основ здоров’я.
- Сучасний урок основ здоров’я: форми, структура, зміст і методи проведення.
- Здоровий спосіб життя як умова збереження і зміцнення здоров’я.
- Харчування як чинник збереження здоров’я учнів.
- Дія токсичних речовин на організм людини та захист від них.
- Профілактика наркоманії та ВІЛ/СНІДу серед учнівської молоді.
- Використання інтерактивних методів на уроках основ здоров’я.
- Формування пізнавальної активності учнів на уроках основ здоров’я шляхом використання біологічних казок, легенд, притч.
- Вплив сім’ї на формування звичок у дітей.
- Використання інтерактивних технологій при викладанні предмету “Основи здоров’я”.
- Нетрадиційні форми і методи формування навичок здорового способу життя.
- Використання проблемних ситуацій на уроках основ здоров’я.
- Профілактика шкідливих звичок у школярів.
- Вплив засобів масової інформації на формування здорового способу життя учнівської молоді.
- Позаурочні форми роботи з учнями щодо збереження здоров’я.
- Профілактика інфекційних хвороб, що набули соціального значення.
- Профілактика шкідливих звичок серед школярів.
- Особливості вивчення предмету “Основи здоров’я” на засадах розвитку життєвих навичок.
- Використання дидактичних ігор на уроках основ здоров’я.
- Формування здорового способу життя на уроках основ здоров’я.
- Психологічні підходи до вирішення питання учнівського конфлікту.
- Формування корисних звичок у підлітків.
- Статеве виховання підлітків в умовах загальноосвітньої школи.
- Вплив екологічних умов проживання на здоров’я людини.
- Створення і використання ГМО, ризики і безпека у зв’язку з поширенням у світі і на Україні.
- Формування позитивної мотивації учнів до ведення здорового способу життя.
- Збереження психологічного здоров’я учнів.
- Основи здорового способу життя.
- Організація роботи вчителя основ здоров’я з питань формування навичок здорового способу життя учнів.
- Вплив радіації на стан здоров’я людини.
- Вплив продуктів харчування людини на її здоров’я.
- Статеве виховання в системі освіти.
- Використання стимулюючого впливу проблемного навчання на активність учнів під час уроків основ здоров’я.
- Роль класного керівника у формуванні навичок здорового способу життя учнів.
- Здоров’язберігаюча спрямованість підручників з основ здоров’я для початкової школи.
- Профілактика туберкульозу в умовах навчального закладу.
- Людина в інформаційному просторі. Вплив інформаційного простору на фізичний і психічний стан людини.
- Особливість впливу тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на статеве дозрівання школярів.
- Інтерактивні форми і методи навчання при викладанні «Основ здоров'я
- Особливості оцінювання рівня навчальних досягнень учнів на уроках основ здоров’я.
- Роль емоцій і почуттів у вихованні моральних цінностей школярів.
- Запобігання захворюваності СНІДом серед учнівської молоді.
- Моделювання ситуацій спілкування з ВІЛ-позитивними людьми.
- Ознайомлення учнів на уроках основ здоров’я із особливостями захворювання на туберкульоз.
- Активізація навчальної діяльності учнів на уроках основ здоров’я з використанням мультимедійних технологій.
- Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках основ здоров’я.
- Сучасні профілактичні програми з ВІЛ/СНІДУ та ІПСШ, їх реалізація в умовах навчального закладу.
- Організація самостійної роботи учнів на уроках основ здоров’я.
- Негативний характер впливу наркотичних речовин на репродуктивну систему підлітків.
- Профілактична робота вчителя щодо йододефіцитних захворювань.
- Здоровозберігаючі технології навчання здорового способу життя.
- Інтеграційні підходи до вивчення шкільного курсу “Основи здоров’я”.
- Права і обов’язки щодо збереження і зміцнення здоров’я учнів.
- Особливості вивчення правил безпеки дорожнього руху.
- Методика застосування системи психолого-дидактичних закономiрностей при викладаннi основ здоров’я.
- Активiзацiя навчального процесу при групових формах роботи на уроцi основ здоров’я.
- Iндивiдуальнi форми роботи на уроках основ здоров’я.
- Використання сучасних педагогiчних технологiй у практицi викладання основ здоров’я.
- Технології превентивного виховання і проблеми збереження фізичного та психічного здоров’я школярів.
- Реалізація творчого потенціалу особистості як шлях до запобігання залежностям.
- Роль соціокультурних особливостей у формуванні здорового способу життя.
- Основи первинної профілактики як форма подолання звичок тютюнопаління, вживання алкоголю та інших форм негативної поведінки.
- Етнопедагогічні засади розв’язання проблеми здоров’я дітей.
- Педагогічні методи навчання життєвим навичкам на уроках основ здоров’я.
- Використання сучасних педагогiчних технологiй у практицi викладання основ здоров’я.
- Міжпредметні зв’язки на уроках основ здоров’я.