Орієнтовна тематика випускних робіт слухачів курсів педагогів-організаторів
- Модернізація виховного процесу в сучасних умовах.
- Інноваційні виховні технології.
- Метод проектів у виховній практиці школи.
- Шляхи впровадження «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
- Пріоритетні напрями і шляхи оновлення виховної роботи в навчальному закладі.
- Формування в учнів ціннісного ставлення до: власного «Я», сім’ї, родини, природи, праці, культури та мистецтва, суспільства і держави.
- Організація діяльності щодо створення умов для розвитку громадянської культури особистості.
- Упровадження у виховний процес народних звичаїв, обрядів, традицій.
- Нетрадиційні заходи, спрямовані на виховання патріотизму, національної свідомості школярів.
- Формування громадянської культури старшокласників у позакласній роботі.
- Педагогічні виховні інновації в практиці роботи навчального закладу.
- Шляхи та засоби формування національної свідомості дітей і молоді.
- Система військово-патріотичного виховання учнівської молоді.
- Ефективні форми і методи формування правової культури школярів.
- Проблема формування духовної культури учнів. Шляхи її розв’язання.
- Виховання в учнів поваги до Конституції України, державної символіки.
- Організація краєзнавчо-пошукової роботи, прилучення школярів до історії і культури рідного краю.
- Статеве виховання школярів у системі виховної роботи.
- Система морально-етичного виховання.
- Формування творчої працелюбної особистості.
- Економічне виховання школярів, підготовка їх до життя в умовах ринкової економіки.
- Спільна робота школи, сім’ї і громадськості щодо попередження алкоголізму, наркоманії, СНІДу серед дітей і молоді
- Педагогічне керівництво самовихованням школярів.
- Діяльність педагогічного колективу щодо утвердження загальнолюдської моралі.
- Досвід співпраці педагога-організатора з органами учнівського самоврядування.
- Вивчення соціально-психологічних умов діяльності школи.
- Сучасні підходи до прогнозування та проектування виховної роботи в школі.
- Організація літнього відпочинку та оздоровлення учнів.
- Зміст роботи педагога-організатора з батьками.
- Організація роботи щодо охорони життя, профілактики травматизму серед дітей і молоді.
- Проблеми і досвід функціонування дитячих і юнацьких об’єднань за інтересами, волонтерських загонiв тощо.
- Розвиток дитячо-юнацького руху на Україні.
- Шляхи впровадження у виховну діяльність перспективного педагогічного досвіду, сучасних досягнень психолого-педагогічної науки.
- Використання методики КТС (колективна творча справа) у роботі з органами учнівського самоврядування.
- Створення умов для розвитку творчої особистості учня.
- Виховання громадянина-патрiота України в умовах дитячо-юнацьких об’єднань, організацій.
- Розвиток учнівського самоврядування.
- Діяльність щодо запобігання торгiвлi дітьми i жiнками .
- Шляхи впровадження освітньої політики «рiвний – рiвному».
- Шляхи реалізації Мiжнародного проекту «Європейська мережа шкіл сприяння здоров’ю».
- Iнформацiйно-просвiтницька робота з питань євроатлантичної інтеграції України.
- Педагогіка толерантності: шляхи реалізації.
- Вікові особливості розвитку школяра як чинники конструювання методики виховання.
- Психологічні особливості хлопців та дівчат як чинник навчально-виховної роботи.
- Проблеми соціальної адаптації дитини.