Загальні матеріали

Психологічної стійкості необхідно навчатися

psyhostijkist1

Державна установа „Український інститут розвитку освіти" на додаток до листа від 26.09.2022 № 227 щодо наступного етапу навчання для команди тренерів з упровадження інклюзивного навчання та створення безпечного освітнього середовища, ініційованого Міністерство освіти і науки України спільно з Українським благодійним фондом „Коло сім'ї" та за підтримки міжнародного проекту „Americares", у рамках Національної програми з охорони психічного здоров'я та психосоціальної підтримки, ініційованої Першою леді України Оленою Зеленською, продовжує навчання тренерів з упровадження інклюзивного навчання та створення безпечного освітнього середовища через навчальний курс „Плекання резилієнтності в освітніх закладах".

Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти

specosvita

Триває робота (20 – 21 жовтня) I Науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю «Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців спеціальної освіти», яка організована кафедрою фізичної реабілітації факультету здоров'я та фізичного виховання ДВНЗ «Ужгородський національний університет».

Розлад із дефіцитом уваги та гіперактивністю (РДУГ, синонім – ГРДУ)

sduh

Розлад із дефіцитом уваги та гіперактивністю є одним з найбільш поширених розладів психологічного розвитку – він зустрічається у близько 5% дітей та 3% дорослих. Ключовими симптомами цього розладу є порушення самоконтролю та саморегуляції, які є обумовлені біологічними особливостями мозку і спричиняють проблеми у сфері регуляції поведінки, уваги, емоцій та імпульсів.

Зустріч із професором Лейденського університету

resurscenter2

Розпочалося навчання психіатрів, сімейних лікарів, психологів, спеціальних педагогів, спеціалістів з раннього втручання з курсу „Дитяча психіатрія", який буде тривати 12 міс. Сьогодні, 6 жовтня, в приміщенні конференц-зали міської дитячої лікарні, фахівці мали нагоду слухати доповідь професора Лейденського університету (Голандія) Еріка Хункампа у змішаному форматі з теми: „Сучасний розвиток у сфері психічного здоров'я: теоретичні та практичні наслідки" , „Сучасні погляди на аутизм".

Записи вебінарів для ІРЦ

zapysy-webinariv1

Шановні колеги, директори, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів. У цей непростий час Ви маєте роботи більше, ніж будь-коли, що часто не дає можливості бути присутніми особисто на нарадах, конференціях, зустрічах щодо нашої діяльності.

Відбувся онлайн-вебінар „Особливості організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 н.р.”

webinar-inclusia1

13 вересня відбувся онлайн-вебінар „Особливості організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році", який провели спікер Воротинцева Олена, завідувач РЦПІО ЗІППО, національний тренер з інклюзивної освіти та модератор Кириленко Надія, методист РЦПІО ЗІППО.

Інклюзивна освіта в сучасних реаліях

trening-unisef1

19 серпня за сприянням МОН України та ЮНІСЕФ розпочалося навчання для освітян із числа методистів Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО, фахівців (консультантів) та директорів інклюзивно-ресурсних центрів Закарпаття щодо інклюзивної освіти та використання МКФ у рамках проекту „Підтримка освітян, дітей і батьків у підготовці до повернення до школи та створення безпечного навчального середовища в класі (онлайн чи офлайн) в умовах надзвичайної ситуації".

Відбувся вебінар „Складання індивідуальної програми розвитку для учнів з особливими освітніми потребами, що навчаються в інклюзивних класах"

ind-prog1

Запис вебінару для закладів загальної середньої освіти з теми „Складання індивідуальної програми розвитку для учнів з особливими освітніми потребами, що навчаються в інклюзивних класах" від Ольги Набоченко, державної експертки експертної групи з питань позашкільної та інклюзивної освіти директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН, кандидатки педагогічних наук та Нелі Корецької, начальниці відділу освіти дітей з особливими потребами Головного управління позашкільної та інклюзивної освіти Ви можете переглянути за цим покликанням: https://www.facebook.com/UAMON/videos/569971834771870/