НУШ: формуємо продуктивну комунікацію в контексті демократизації освіти
Головна зміна в освіті вимагає від учасників освітнього процесу кардинально нового за своєю суттю спілкування, що вибудовується на платформі демократичних принципів та гуманістичних ідеалів – педагогіки партнерства та ґрунтується на нових зв’язках вчителя, учня, його батьків і громадськості. Саме це й намагаються проаналізувати автори посібника – науково-педагогічні працівники катедри педагогіки та психології Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, спираючись на кращі досягнення та набутки інновацій. В основу їх статей покладено як нові теоретичні узагальнення, інноваційні пошуки та відкриття, так і методичні надбання великого колективу небайдужих до своєї професійної діяльності педагогів.