Новий формат методичного заходу

Саме про ці проблеми, з якими стикається сучасний педагог на шляху досягнення професіоналізму, методи саморефлексії та траєкторію саморозвитку йшлося на тренінгу «Рефлексія професійної діяльності та її роль в житті педагога», проведеним доцентом кафедри педагогіки та психології, кандидатом психологічних наук Палько Т.В. Методичний захід відбувся 28 жовтня в рамках педагогічної співпраці Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти та УЗОШ І-ІІІ ступенів №6 ім. В.С. Гренджі-Донського у новому форматі – тренінг у режимі онлайн. Цілу низку питань було піднято на зустрічі, ось деякі з них: «Як не втратити віру в себе?», «Яких вершин можна досягти у професії?», «Як розпочинати свій робочий день, аби отримувати позитив?», «Як віднаходити радість у житті і у своїй професії?»… Такі тренінгиспонукають вчителя до саморозвитку, незалежно від місця, шляхів, механізмів рефлексії, самоактуалізації, самозростання, оскільки педагог, здійснюючи рефлексію власної професійної діяльності планує власний професійний розвиток та здійснення самоосвітньої діяльності.
Тренінг пройшов з величезним позитивом і налаштуванням за допомогою афірмацій на подальшу щоденну роботу над собою у самовизначенні, самопізнанні, самотворенні, самовідтворенні та самоздійсненні педагога. Отриманий досвід комунікації створює нові можливості для вдосконалення форм і методів передачі знань та формування навичок у нових освітніх умовах, сприяє підвищенню інтересу до обміну думками, до дискусій з проблемних професійних питань чи світоглядних тем.




