Загальні матеріали
Орос В.М. Загадка теореми, оберненої до теореми Стюарта
Реалізація принципів андрагогіки у процесі формування ІК-компетентності педагога (В. Орос)
Використання офісних програм для створення текстових та презентаційних робіт
В.М.Орос, Н.І.Хома, І.В.Шаркадій
Методичні рекомендації
Частина 1
Міжпредметні зв’язки в сучасній педагогіці
Проблема розвивального навчання в системі методичної підготовки вчителів математики
Бурхливий розвиток сучасного суспільства привів до появи нових педагогічних завдань і цілей у системі післядипломної освіти.
Учителі традиційно орієнтовані на запам’ятовування учнями певних абстрактних алгоритмів дій, а не на організацію пошукової діяльності, розвиток самостійності мислення, формування відповідних компетенцій. При цьому головною метою навчального процесу виступає передача знань, умінь та навичок. Така система має гальмівну дію на розвиток учителя як творчої особистості, здатної приймати рішення і самостійно мислити.
Інформаційно-комунікативні технології у системі післядипломної педагогічної освіти
Орос В.М. – кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін ЗІППО
Шляхи активізації навчання вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
Петечук В.М. – кандидат фізико-математичних наук, доцент, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗІППО
Вплив екологічних факторів довкілля на духовне і фізичне здоров’я людини
Грабовський О.В.
Болонський процес як засіб об’єднання та модернізації європейської системи освіти
О.В. Грабовський, Т.І. Грабовська, Петечук В.М.