Marathon francophone. Франкомарафон: передсвяткові перегони

Перша когорта вчителів англійської мови Закарпатської області завершила навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів англійської мови закладів загальної середньої освіти, які навчатимуть учнів 5-6 класів відповідно до положень Концепціі „Нова українська школа”. Позаду 7 тижнів напруженої роботи під час онлайн сесій, на платформі Британської ради, у форумах….у дистанційному режимі без відриву від основної роботи як учасників, так і тренерів.
27 жовтня 2021 року Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти у співпраці з міжнародним освітньо-методичним центром DINTERNAL EDUCATION провів онлайн-конференцію для учителів англійської мови Unusual DICTATION ideas that every student will love!Тема – надзвичайно цікава та важлива, особливо для тих, хто планує здавати міжнародний мовний іспит Pearson English International Certificate.
Dinternal Education у співпраці з Закарпатським інститутом післядипломної освіти за підтримки методиста Тріфан Мар'яни Степанівни запрошує вчителів англійської мови до участі в онлайн-конференції «Unusual DICTATION ideas that every student will love».
Ви дізнаєтесь про:
✔ введення, відпрацювання та консолідацію вивченого за допомогою диктанту;
✔ диктанти, що розвивають критичне мислення та креативніcть;
✔ ідеї незвичного викладання диктантів, які бесперечно сподобаються вашим учням.
27.10 | Ужгород
13:00 – 14:30
Спікер онлайн-конференції: Людмила Сидорчук
онлайн | участь безкоштовна
Усі учасники отримають сертифікат участі
Зареєструватись https://bit.ly/3BYTQXH
8 жовтня 2021 року розпочалися обласні вебінари для вчителів, що цікавляться питаннями впровадження концепції НУШ в іншомовну освіту. Серія вебінарів має на меті розглянути різні аспекти роботи вчителя іноземної мови Нової української школи, такі як: планування та організація уроку, особливості оцінювання (формувальне та підсумкове), наскрізні вміння учнів, як основа для формування компетентностей та інші.
Перша zoomсесія була присвячена організації освітнього процесу. Разом з колегами розглянули державні стандарти, освітні програми та модельні навчальні програми. Кожна підгрупа мала змогу апробувати елементи технік навчання з учителями пілотних шкіл, а також ознайомитися із симулятором створення навчальних модельних програм.