"Культура добросусідства" – виховання особистості з активною громадянською позицією

Одним із тренерів була запрошена к.п.н, доцент кафедри педагогіки та психології ЗІППО Ганна Рего. Вона ознайомила учасників з особливостями роботи з дітьми дошкільного віку за змістовою лінією „Дитина в розмаїтті культур” програми „Український віночок. Регіон”, методикою формування ціннісного ставлення дітей до традиційних і сучасних культур, музичного та декоративно-ужиткового мистецтва, формування комунікативно-мовленнєвої компетентності дітей в умовах двомовності і багатомовності в ЗДО – досвід Закарпаття. Розкрила зміст роботи з формування елементів екологічної свідомості, розвитку позитивного емоційно-ціннісного ставлення до природи. Практично продемонструвала використання ігор та ігрових вправ для формування пізнавального інтересу до природи рідного краю. В ході реалізації змісту підрозділу „Історія людей і пам'яток” при ознайомленні з рідним містом учасники мали можливість побувати на віртуальній екскурсії м. Ужгород та пройти квест.
Дописи учасників:
„Мої враження від тренінгу перевищили сподівання! Дуже цікавий, насичений тренінг. Хотілося і слухати, і приймати участь у всьому!”.
„Окрема подяка тренерам: весь матеріал був поданий в цікавій динамічній формі, дуже професійно та доступно, щиро, відкрито, технічно грамотно”.
„Особливо вдячна за професійність всім тренерам: Олена Савчук (запалила своєю енергією нас у перший же день), Валентина Потапова (спонукала до роздумів, окреслила коло вивчення щодо прав людини. А як згуртував „Бенкет”!), Маргарита Аранджіоні (емоції просто зашкалюють!!!), Ольга Трофименко (розвіяла стереотипи, змусила задуматися над проблемою дискримінації, становлення особистості), а пані Ганні Рего дякуємо за закарпатську гостинність, ціннісні орієнтири, емоційну насиченість за практичні матеріали, які використаємо в роботі!
Інтегрований курс „Культура добросусідства” надає можливість кожну дитячу особистість виховати з активною громадянською позицією, привити любов до рідного краю, людей та можливість розуміти світ, що оточує.