Виховуємо патріотів України

smapFF

Наша держава з давніх-давен славиться вільними і мужніми, працьовитими і добрими, сильними і самостійними українцями, які шанують традиції, звичаї та обряди.
Сьогодні, виховуючи дітей та молодь в умовах, коли вони пережили Революцію Гідності, вшанували героїв Небесної Сотні, стали свідками неоголошеної війни на Сході України, відчули глибину втрат, на державному рівні особливо акцентується увага щодо національно-патріотичного виховання дітей. Саме зараз ми повертаємося до споконвічних цінностей: утвердження любові до Батьківщини і людей, відродження духовності, моральності, бережного ставлення до природних скарбів і національних надбань нашого народу.
Патріотизм та національна свідомість закладені на генетичному рівні в наших пращурів і передаються з покоління в покоління. Теперішня ситуація сколихнула націю, підняла на надзвичайно високий щабель національно-патріотичну свідомість. Патріотизм у сучасному розумінні – це відчуття, що набуває особливого, піднесеного значення.
Саме виховання національних почуттів і патріотизму за допомогою відповідних заходів, історичної освіти, святкування визначних дат, популяризації національних міфів та символів; участі в різноманітних громадських акціях патріотичного змісту є одним із основних засобів згуртування української політичної нації.
Педагогічна громада повинна чітко зрозуміти, що національно-патріотичне виховання молоді повинно починатися з маленьких дошкільнят. Головним фактором процвітання нашої держави є свідома, патріотично налаштована молодь, частина якої щороку поповнює лави науково-педагогічних працівників, державних службовців, юристів, політтехнологів та ін. І саме нова українська генерація коректуватиме закони, змінюватиме і вдосконалюватиме суспільне життя та етико-моральні засади і розбудовуватиме соборну Україну.

Виховання патріотизму і толерантності

patriotyzm 1

Відповідно до плану роботи Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти та відділу освіти Ужгородської райдержадміністрації на базі Кам’яницького ДНЗ «Капітошка» Кам’яницької сільської ради Ужгородського району відбувся районний семінар-практикум керівників дошкільних навчальних закладів та навчально-виховних комплексів «Виховання патріотизму і толерантності до людей різних національностей у контексті духовного розвитку особистості дітей дошкільного віку», який складався з теоретичної частини та проведення практикуму з учасниками.

Патріотизм юних чорнотисянців вражає

DSC00167

Давньогрецький філософ Платон казав, що ніхто не стає доброю людиною випадково. Тож і патріотом випадково ніхто не стане. Безперечно, виховувати патріотичні почуття в дитини потрібно змалку. І на тлі трагічних подій в Україні ця потреба стала ще актуальнішою. Саме тому з початку нового навчального року в усіх навчальних закладах України почала діяти і втілюватися в життя Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641.

Національно-патріотичне виховання в школі

vuxov

Виховна робота школи – це система роботи, спрямована на виховання цілісної особистості учня, який має активну творчу й соціальну позицію, високі моральні якості, які постійно вдосконалює, вміє керувати своїм здоров’ям, прагне до знань і має певний достатній життєвий досвід, тобто готовий до суспільного життя. Національно-патріотичне виховання є гармонійною складовою загального виховного процесу підростаючого покоління.
У 2015/2016 навчальному році національно-патріотичне виховання здійснюватиметься за новою Концепцією національно-патріотичного виховання дітей і молоді. Особливу роль у вихованні підростаючого покоління відіграє діяльність педагога-організатора, оскільки він є тим фахівцем, який забезпечує організаційно-масову та культурно-освітню роботу в школі, активне дозвілля та відпочинок дітей, діяльність дитячих і громадських організацій, об’єднань, допомагає в плануванні їхньої діяльності на принципах добровільності, самостійності, гуманності і демократизму з урахуванням ініціативи, запитів і потреб учнів.

Змагання найкращих

dzury

З 13 по 24 серпня переможець обласного етапу військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») – рій Керецьківської ЗОШ І-ІІІ ступенів «Боржавські козаки» на чолі з Бучмей Мирославом Івановичем (учитель фізкультури школи) та Аврамчуком Віктором Васильовичем (учитель фізики Ужгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5) – мав честь представляти Закарпатську область на ІІІ етапі гри «Джура» 2015: Гетьманська Україна, який відбувся на території Чернігівської, Сумської і Полтавської областей.

Змагання козацьких джур

dzhyra

У село Колочава Міжгірського району для участі у змаганнях з козацького гарту з’їхалися команди-рої нашого краю. Своїх кращих джур направили м. Ужгород, Виноградівський, Великоберезнянський, Мукачівський, Свалявський, Міжгірський, Хустський, Ужгородський, Тячівський, Іршавський райони.

Виховуємо юних патріотів та національно свідомих громадян!

patrio-rahiv1

За даними державного інституту розвитку сім'ї та молоді майже 30 % українських студентів планують назавжди залишити Україну після навчання, а ще 25% хотіли б поїхати на заробітки за кордон. У цих умовах постає необхідність розв'язання на державному рівні найгостріших проблем, пов'язаних з вихованням патріотизму та формуванні національної свідомості населення України як основи консолідації суспільства і зміцненні держави.

Виховуємо патріотів

muk-vyh-patriots

19 травня в Мукачівському районі відбувся обласний семінар-практикум методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти, які відповідають за виховну роботу, керівників районних (міських) методичних об’єднань заступників директорів шкіл з виховної роботи «Національно-патріотичне виховання учнів». Семінар проведено Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти спільно з методичним кабінетом відділу освіти.

Формування національної свідомості школярів за допомогою краєзнавчих матеріалів

krajeznavstvo1

ІІІ регіональний міжвузівський науково-методичний семінар «Використання краєзнавчих матеріалів у процесі викладання суспільно-гуманітарних та етико-естетичних дисциплін» продовжив працювати 6 травня на базі багатопрофільного ліцею «Інтелект» – ЗОШ І-ІІІ ст. м. Ужгорода. Семінар присвячений життєтворчості С.І. Жупанина – видатного педагога, науковця, письменника ХХ – ХІ ст. Акцентувалося на методичному аспекті використання краєзнавчих матеріалів у навчально-виховному процесі ЗНЗ.

Україна моя вишивана

vushuvana1

Сьогодні, в час взаємопроникнення різних культур, вкрай важливо зберегти свою національну неповторність, духовний зв’язок між поколіннями, моральні цінності, яку крізь віки проніс наш народ.
«Українське народознавство як основа національного виховання у роботі з дітьми дошкільного віку» – такою була тема семінару вихователів ясельних та середніх груп дошкільних навчальних закладів Хустського району, який проходив у квітні на базі Олександрівського ДНЗ (завідувач М.Білич).